VILÁGSZÍNVONALÚ TARTALOMMEGJELENÍTŐ - BÁRMIT, BÁRHOL, BÁRMIN, BÁRMIKOR, BÁRKINEK

iSaac, a Worldwide kapcsolat

A mágneses és parafatáblák, az ablakba ragasztott A4-es vezetői és egyéb, egymásra szúrt: beosztások, termelési, hr, biztonsági, promóciós, GDPR és mindenféle üzenetek ideje lejárt. Rendszerünknek köszönhetően, bármilyen formátumú tartalmat megjeleníthet digitálisan ott, ahová kijelzőt szerel, korlátlan számban, annak méretétől függetlenül még akkor is, ha vállalata globális. 

Ha egyetértünk abban, hogy a vállalat egyes biztonsági övezeteiben eltérő megjelenésű és tartalmú kommunikáció szükséges, akkor már csak  el kell készíteni az ott tartózkodók igénye szerinti például: információs - termelési - tiltó - vészhelyzeti, vagy egyéb tartalmat.

Épületcsoportként létesült ipari objektumok, vagy egyetemi campusok nélkülözhetetlen információs csatornája a digitális tartalom-megjelenítés, mivel megannyi épületben kell egyszerre, akár egy helyről az egyes épületek működési sajátosságaihoz hangolt egyedi, vagy a szervezet egészét érintő, egységes információt vezérelni.

iSaac világszínvonalú rendszere lehetővé teszi olyan digital safenage megoldások készítését, melyek megfelelnek a legegyedibb igényeknek is. A beépített tartalomkészítő segítségével ez ugyanolyan egyszerű, mint egy prezentáció elkészítése, csak felhőből. Készíthet digitális menütáblát POS-terminál integrációval, interaktív tartalommal ellátott képernyőket kiskereskedésébe, vállalati kommunikációs tartalmakat élő KPI mutatókkal, Office 365-höz kötött tárgyaló táblákat, vagy bármit amit el tud képzelni.


Desktop Broadcaster Application


A fontos vállalati értesítésektől az interaktív dizájnokig és adatokig. Közvetítse a megfelelő információkat a munkavállalók felé! 

Távolról telepített Windows 10/11-es alkalmazás

Használja aktív asztali alkalmazásként vagy broadcast-ként

Titkosított kommunikáció

Zárja be az ablakot, vagy hagyja futtatni a háttérben

Asztali broadcast alkalmazásunk lehetővé teszi, hogy a fontos értesítéseket gyorsan eljuttassa munkavállalóihoz, beleértve a KPI-mutatók szemléltetéséhez használt élő adat integrációt is.

Azonnali frissítések előugró értesítésekkel

Generált riasztások

Sürgősségi üzenetküldés

Google Drive, SharePoint és OneDrive integráció

A tartalmak illeszkednek bármilyen broadcast képernyő elrendezéséhez. Használja előre elkészített sablonjainkat a gyors tartalomkészítés érdekében!

Drag and drop funkciók

Egyedi képek, videók, hanganyagok hozzáadása

A tartalom ütemezése

Személyre szabható broadcast ablak méret és pozíció


Megdönthetetlen bizonyítékok!


Első bizonyítékCsökkentett költségek és hatalmas ROI

Már bebizonyosodott, hogy pusztán a digitális jelzésekre való átállás 80%-ot meghaladó hatékonysággal növeli az információ tudatosulását, miközben teljesen kiküszöböli a statikus hirdetések üzenetváltásával kapcsolatos hagyományos költségeket. Tehát a befektetés arányos megtérülés (ROI) bizonyított.

Második bizonyítékDigital Signage= 83%-os visszaidézési arány

Az Out of Home Advertising Association of America (OAAA) 2015-ös tanulmánya szerint a digitális jelzések visszaidézésének aránya 83%. Ez azt jelenti, hogy amikor az érintett digitális kommunikációt lát, odafigyel! Ezen kívül az animációkat és videókat használó digitális jelzések jobban felkeltik a figyelmet, mint a statikus kijelzők.

Harmadik bizonyítékDrámaian megnövekedett elköteleződés

Tanulmányok igazolják: a felhasználók lényegesen nagyobb valószínűséggel vesznek részt interaktív eszközök használatában, és akár 47%-os arányban is fel tudják idézni azok tartalmát. Az innovatív digitális jelzésekre az emberek valóban emlékeznek és szívesen részesévé válnak a folyamatoknak.

Negyedik bizonyítékMunkahelyi közösségelemzés a jobb kampányok érdekében

A Digital Signage CMS (Content Management System)  platformok most lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy megértsék, mikor működik a tartalom, hol működik, és kinek. Az integrált érzékelők segítségével a digitális jelzőrendszerek segítenek a vállalkozásoknak megérteni a közönségüket, és az üzeneteket az egyes célközönségekhez igazítani.

Ötödik bizonyítékA dolgozók 71%-a szerint a digitális figyelemfelhívás jobb

Nem a fantasztikus visszaidézési arány volt az egyetlen, amit az OAAA feltárt a tanulmányában. A felmérés során a fogyasztók 71%-a azt mondta, hogy a digitális jelzések jobban megragadták őket, mint az online hirdetések. Ahelyett, hogy a költségvetését biztonsági személyzetre pazarolja, profitálhat a digitális szenzorintegrált eszközök használatából.

Hatodik bizonyítékAz ügyfelek 29,5%-ra befolyást gyakorol a digitális tartalom

Az Eclipse Digital Media tanulmánya azt állítja, hogy az ügyfelek 29,5%-a a digitális menük miatt vásárol. Ez újabb bizonyíték arra, hogy a digitális eszközök, ahol bevonják a folyamatokba az ügyfeleket, növelik az érdeklődést és növelik az Ön cége általános hatékonyságát. Az ipari szereplőknek ügyfélkezelő eljárásaikat digitalizálniuk kell.